Alfons II
Stały Gość
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: KRAKÓW !!!
|
Poradnik Jak Robic Questy w Yorots :)
ok zaluwazylem ze duzo ludzi suzka jak zorbic questy do YurOTS
a wiec tak:
1.edytujemy mapke
2.stawiamy skrzynke
3.klikamy properties
4.sustawiamy np na 1001
5.Otwieramy data/actions/sctpits/chest.lua(w przypadku nowej mapki tworzymy nowe)
6.jesli mamy nowa mapke to otwieramy nowe chest.lua i wpisujemy:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
-- bright sword quest
if item.uid == 1001 then
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,1001)
if queststatus == -1 then
if getPlayerLevel(cid) >= 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found Bright Sword.")
doPlayerAddItem(cid,3233,1)
setPlayerStorageValue(cid,1001,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You need level 20 to get prize.")
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"It is empty.")
end
end
return 1
end
lvl od którego mozan zrobic questa
tekst jaki sie wyswietli gdy wykonamy questa
numer properties(UID)
numer itema i ilosc jaki ma otwzymac player itemid,ilosc
text jaki sie ma wyswietlic jak sie nie ma wmaganego lvlu
text który sie ma wyswietlic ze quest juz zostal wykonany przez danego playera
7.a gdy chcemy dodac 2 quest to poprostu
dodajemy tak samo jak ten pierwszy tylko tez w pliku chest.lua
zmienic w properties na 1002
I w chest.lua dodajemy
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
-- bright sword quest
if item.uid == 1001 then
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,1001)
if queststatus == -1 then
if getPlayerLevel(cid) >= 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found Bright Sword.")
doPlayerAddItem(cid,3233,1)
setPlayerStorageValue(cid,1001,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You need level 20 to get prize.")
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"It is empty.")
end
-- ice rapier quest
if item.uid == 1002 then
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,1002)
if queststatus == -1 then
if getPlayerLevel(cid) >= 100 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found ice rapier.")
doPlayerAddItem(cid,3222,1)
setPlayerStorageValue(cid,1002,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You need level 100 to get prize.")
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"It is empty.")
end
end
return 1
end
Post został pochwalony 0 razy
|