Alfons II
Stały Gość
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: KRAKÓW !!!
|
Quest z tp do danego miesca xD
ok a teraz postanowilem dodac questa w któym player sie tp za omaca dzwigni lub wielu playerów w tym przypadku 3 palyerów:
w actions tworzymy linijke
Kod:
<action itemid="2711" script="nazwa questa.lua" />
i w scrpitach tworzymy
nazwaquesta.lua
Kod:
nazwaquesta.lua
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
-- Warlock Quest
if item.uid == 7040 then
if item.itemid == 2711 then
player1pos = {x=194, y=118, z=9, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)
player2pos = {x=193, y=118, z=9, stackpos=253}
player2 = getThingfromPos(player2pos)
player3pos = {x=192, y=118, z=9, stackpos=253}
player3 = getThingfromPos(player3pos)
if player1.itemid > 0 and player2.itemid > 0 and player3.itemid > 0 then
player1level = getPlayerLevel(player1.uid)
player2level = getPlayerLevel(player2.uid)
player3level = getPlayerLevel(player3.uid)
questlevel = 70
if player1level >= questlevel and player2level >= questlevel and player3level >= questlevel then
queststatus1 = getPlayerStorageValue(player1.uid,7000)
queststatus2 = getPlayerStorageValue(player2.uid,7000)
queststatus3 = getPlayerStorageValue(player3.uid,7000)
if queststatus1 == -1 and queststatus2 == -1 and queststatus3 == -1 and queststatus4 == -1 then
nplayer1pos = {x=194, y=118, z=10}
nplayer2pos = {x=193, y=118, z=10}
nplayer3pos = {x=192, y=118, z=10}
doSendMagicEffect(player1pos,2)
doSendMagicEffect(player2pos,2)
doSendMagicEffect(player3pos,2)
doSendMagicEffect(player4pos,2)
doTeleportThing(player1.uid,nplayer1pos)
doTeleportThing(player2.uid,nplayer2pos)
doTeleportThing(player3.uid,nplayer3pos)
doSendMagicEffect(nplayer1pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer2pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer3pos,10)
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"quest jest wlasnie wykonywany przez inna grópe osób.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"kazdy player musi miec 70 lvl!!!.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"twuj tea musi skladac sie z 3 graczy...")
end
elseif item.itemid == 2712 then
if getPlayerAccess(cid) > 0 then
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, not possible.")
end
end
end
return 1
UID dzwignij
pozycia gdzie maja stac playerzy
lvl wymagany do wszystkich playerów
ozycija gdzie ich ma tp
nais gdy quest w danej hwili jest wykonywany
napis gdy którys player lub wszyscy nie maja wymaganego
lvlu
napis gdy brakuje playera
Post został pochwalony 0 razy
|